Tuesday, June 21, 2011

sedara baru!

aSSalaMuAlAiKUM.....
korang-korang...pe kabor?
aku harap korang-korang sihat lah erk?
yang tak berapa nak sihat tu..pandai-pandailah cari klinik ke..tok bomoh ke...untuk sembuhkan korang...
ok laa aku pon tak nak melalut panjang-panjang
just nak share perasaan bersyukur yang tak terhingga kepada ALLAH S.W.T
kerana dengan izinnya..
tepat jam 6:00 pagi rabu yang cerah,seorang umat nabi MUHAMMAD S.A.W telah lahir dimuka bumi ini
dengan izin dan limpahan rahmatnya,bayi perempuan yang selama ini bermukin di rahim seorang perempuan bernama SURI BINTI KASSIM telah selamat menjengah bumi.
Bertambah lagi cucu tok wan aku..
apa yang aku harap..semoga dia lahir dan menjadi ana yang solehah,umat yang beriman dan hamba-NYA yang beribadat dijalannya....

oklah korang sorry sangat erk..aku tak sempat g tengok lagi so gambar tak ade la erk.....and nama masih belum diberi..mak aku cadangkan MUNAWWARAH....hurm...not bada mak..tapi aku lagi suka nama yang ada HUMAIRA` maknanya kemerah-merahan sebab bagi aku ompuan tukan merah...putih...hihihihihi

aku kan gelap =3

so end of story~~~~

p/s:ada yang datang ade yang pergi..dalam hidup ini...itulah permainannya...bak ayat yang selalu kita dengar....
DARI DIA KITA DATANG...KEPADA DIA KITA KEMBALI.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...