Thursday, June 16, 2011

..:::short sem the serius:::..

 .ASsalAmUAlaikuM

hye korang-korang..
betul laa orang cakap...masa tu berjalan tanpa sempat kita kejar...
kadang-kadang kita sendiri tak sedar....
waaa..dah pukul tut....dah ...pukul tet...dan bla..bla... pukul lagi laaa...
but..times is running...
sedar tak sedar hampir 2 bulan aku stay kat poly nie menemani kawan-kawan aku menghabiskan sisa short sem

http://www.cute-smiley.com......kita takkan sedar betapa pentingnya sesuatu tu dalam hidup kita selagi kita tak merasa kehilangannya kan?
masa terus berlalu..banyak yang terjadi dalam hidup ini....
tanggal 12 JUN yang lalu..seorang sahabat aku telah kehilangan ayahanda yang tercinta...tiada kata selain lafaz takziah untukmu sahabat....
pemergian ayahandamu ke rahmatullah bukan suatu kesedihan tetapi kelebihan kerana ALLAH sangat menyayanginya...

Eiyna Fai
satu je pasanan aku padamu..aku tahu aku tidak pernah merasa peritnya kehilangan insan-insan yang sangat bererti dalam hidup ini...tapi percayalah..ada yang lebih baik dalam tulisan takdirmu yang DIA dah janjikan untukmu....moga kau tabah wahai sahabat....hidup ini adalah ujian...penantian untuk suatu yang abadi diSANA.....
Harapanku...moga dirimu kuat menghadapi rintangan hidup ini...
Doaku....semoga titisan airmatamu akan dijanjikan kebahagiaan...kesabaranmu disaat ini adalah kekuatanmu...
Semoga roh ayahandamu dicucuri rahmat olehnya


ok..that`s her image...

hidup umpama...burung yang terbang...kadangkala kita berada nun jauh diawan sana..kadangkala..kita terhenti kepenatan..hinggap juga di daratan....tiap pertemuan pasti ada perpisahan..

apa-apa pon semester pendek ini turut memberi pengalaman dan kenangan yang cukup indah dalam kotak hidup aku...
mengenali,memahami dan mengerti susah payah hidup ini...
dalam tempoh 2 bulan tak berapa nak cukup nie..aku sempat berkenalan dengan rakan-rakan baru...bak kate pepatah....kawan jangan ditolak..musuh jangan dicari...

niweys....aku naa share something bout this short sem...what happen to me this currently two months

  • aku berkenalan ngan mimie...


  • aku dah pecahkan side mirror budak kelas aku then..kene ganti waa...sepuloh ringgit aku daa melayang..it`s ok...nak wat cena kan..dah terbelaga moto orang hehehhee 
http://www.cute-smiley.com

  • aku mengadd kawan-kawan sekolah lama aku..then..menginbas kembali detik-detik persekolahan hehehhe..
http://www.cute-smiley.com erk..perlu ke???

  • hurm..jadi ajk persembahan kek terbanyak....aku ade wat entry kan pasal mende nieyh....

aku ase..yang tu je kott paling penting..hehheeh...actually..banyak nak letak..tapi ..ase terlalu private right???
ok laaa...ape yang aku nak story hari nie.....short sem sangat menyeronokkan...
rutin aku...bangun pagi..beli makan...on9 puas-puas....then....movie...and...so on..solat tu taa lupa ok...
yang paling best...setiap hari khamis...aku ngan kawan-kawan aku...iaitu Farra,Lala,Fadhilah Come To Me
and tak lupa Cik Mimie....akan ke pasar malam pauh...

memandangkan nie minggu terakhir kami berada kat bumi pauh nie...kami pon beramai-ramai..wat ayat kat budak laki .....hehehhe...pinjam motor diorang laaa...hehehhe..tapi pinjam tak kosong lorh.....ade gak isi nya....topup minyak penuh tank.....nasik ayam sebungkus dua....daa lepas...

so..let`s see..ape yang kami buat....

pukul 5 lebih-lebih minit laa means..lepas asar..nak g menggedik pon...solat dulu dear...

wah...sempat lagi berposing kot..huhuhu
tuuu diaa..anak dara PTSS...dalam gambar nieyh..aku memboncang je...yang bawak nyer..si Fadhilah Come To Me...yang naek sorang tu..Lala....wahh..bajet sempoi jer kan...well lokasi pertama station bus...si Fadhilah ngan Farra nak beli tiket...nak balik umah...waaa..nanti  aku akan rindu korang..waaaa....

http://www.cute-smiley.com
ok..dah lepas membeli tiket memasing...aku ngan kawan-kawan aku pon merempit...wah merempit..eh ye laa...siyess taa nafikan kalau korang naek moto dengan si Fadhilah tu...siyes...macam ribut kott..nasib baek dia tu pakai tudung...kalau taa korang mesti pikir dia tu LELAKI...waa...tabik lorh kat die...
kami merempit ke Pasaraya C-Mart Arau.....konon-konon nak menghabiskan masa laa..ye laa kalau pergi pasar malam dulu pon..nak buat ape....awal lagi kot...

Dalam berjalan-jalan menghabiskan masa kat situ..ape lagi....hehehhehehe
http://www.cute-smiley.com.........kerja selalu laa...snap!snap!


sekali sekala kita berposing ala kanak-kanak
bukan selalu kan nak jadik macam budak-budak kan...

wit wit.....bajet ade kat cameron
waaa this photo kredit to you lah CIk MiMie...tantek lorh...

Lala n Cik MiMie
ase-ase saper yang ambik gambar nie??? but nice dear...Cik MiMie..anda kelihatan sungguh comel..Lala..anggun banget...

hahahha..kanak-kanak ribena
hurm..this photo taken by..hihihihi  :>>>> PIEJA LA DOLCE

nie ape kes nie???
waaa...malu siot...sumpah taa tipow...mase aku tengah posing nie..orang tengok pelik jew....alaaa biar laa sekali- sekala aku nak jadik budak-budak pon...

si comel fadhilah
nie simple-simple je..but nice dear...
ok laaa sebelum aku lupa nak cakap...memang menjadi satu kebiasaan aku ngan kawan-kawan aku bila masuk ke C-Mart nie...heheheh..korang-korang nak tawu tak...

jeng-jeng...> > > > > > > >>http://www.cute-smiley.com....jom masuk WATSON....heheeheee


nie diorang kat depan WATSON....habit nyer adelah....menerai TESTER...tak kira laa perfume...ke or wat so ever..tapi yang kami selalu serbu is....MAKE-UP


nie muka sebelum memake-over hehehhehe


snap-snap kat cermin...hihihihihihi...with FARRA


LaLa...eh mak cik ko nak beli ape???
actually...wat demo jer...bukan nyer naa beli sangat....


nie dah lepas make-over....

aci teka kat mana kami make over???




pilih kak pilih...barang kat watson murah-murah jew....
"perli ke???"


nice trial dear..snap sendiri

muke aku jelas menempek jerawat tu....

ok laaa..end for WATSON...jom pusing-pusing menghabiskan masa  kat C-Mart yerk.....

waaa....sekali sekala buat-buat kiut dihadapan cermin....
mulanya CIk MiMie nak ajak karok...tapi..taa dew la pulak hari tu....bukan rezeki agaknya....


tolong-tolong...saya kene kurung.....

agak-agaknya itulah yang sedang difikirkan oleh Lala erk....




FARRa....lokasi posing..kedai endphone...sekali-sekala jadik model taa berbayar...


Fadhilah dengan gaya yang sentiasa comel....snap laa kononnya....but nice..sebab aku yang jadik photographernya....
masuk bakul angkat sendirik nampak....


nie kat kedai game..Lala nak beli game katanya...hai sejak bila penyakit HELMIE sengal tu dapat kat ko Lala




berangan seketika..sementara Lala mencari game yang nak dibeli....


daa nak balik lorh.....tata...nanti kitaa datang lagi yerk...



korang perasan tak..gambar-gambar kami..kalau ramai pon..mesti salah sorang kena berkorban amik gambar...

hehehhe..this photo kredit to Fadhilah


Keluar  je dari C-Mart..kami melangkah ke AL-IKHSAN..window shopping....aim kasut mana yang berkenan.....mana laa tawu ade rezeki boley beli amiin...

Jam hampir pukul 7 tiga puluh minit lebih kami pon pakat-pakat ke pasaq malam pauh...untuk kali terakhir bagi SHORT SEMESTER ini....

hurm...even mende nie bagi korangagak annoying..but it`s nice lorh....apa yang terjadi dalam hidup aku dalam masa 2 bulan nie...cukup bermakna.....walau singkat tetap utuh dalam ingatanku....

Harapanku.....selamat berjaya kepada kawan-kawan aku yang bakap amik final short sem nie...jawab baek-baek...aku nak sekelas lagi laa ngan korang sem depan...tanak macam sem dua nie...kena asing-asing kelas....aku nak kita mcam dulu....ok...

~EnD Of StoRY~

1 comment:

  1. oit minah sengal ape ktuk2 org dlm blog nih....
    game is fun laa...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...