Thursday, June 2, 2011

hobi ker nieyh???

ASSaLAMUalaiKUM~~~

selamat malam ...

ni sebab aku hupdate tengah malam okea....

hurm..apa motif aku update blog malam nie haa...

actually mata aku nie tanak terghelap....maksud dia....terlelap...atau lebih paham lagi...tidoq laaaa

ok laa...mesti dok pakat heran pasaipa aku cakap utagha mai...

hahahahha...nie semua sebab aku baru lepas usha cerita KONGSI...

haaaa...hampa dah belek kaa...hah...kasi layan baik punya kaa...

cerita action komedi...tak gelak saja.....

tengok pulak ngan geng sengal aku laa...

lala,fad ngan puak baru aku...cik mimie...

waaaa...gelak saja laaaa....

mau tak lawak...

shaheizy sam aku berlakon..buh pulak ngan aizat penang mari...

waaa.....tak henti dok gelak....mau buat ramai laaa..

eh...apa yang aku nak cerita nie....OMG....

panjang gila mukadimah aku...satgi tak pasal-pasal korang g kat side area kat ujung atas tu..siap klik X sign besar punyer....

ok..ok...aku story.....

aku tak taw sejak bila aku dapat habit nieyh...

tapi aku memang suka....

suka tengok aksi-aksi dia....

kreativiti dia....

dari situ aku boleyh nilai...

semewah mana yang depa nak,sesimple mana yang depa mau....

waa....

eh...lupa lak nak cakap ...

actually.....aku tak taw nak  kata nie habit ke...hobi ke...buang tebiat ke....

sebab aku sukaa sangat...."TENGOK GAMBAQ ORANG KAWIN"

aku tak taw kenapa.....tapi cantikkan...aku suka tengok...

tak caya jom p usha sekali ngan aku...









aku tak taw kenapa.....cantikkan.....waaa..so sweet...ade yang wat tema in garden laa,kontemporary laaa

ala-ala klasik laa...macam-macam lagi laaa....

waa..suka-suka....

hehehe...dat all yang aku nak story ngan korang...hehehe

bye.....

p/s:suka ttengok gambar ke...suka nak heheheheh...sshhuttt....

ganbar nie aku amik kat fb...gambar kahwin abang kawan aku...hehehe..jangan maraaa abang nuat ea...pieja suka hehehe...

2 comments:

  1. eh2 cm kenal jewr pix kt ats uh...muka laki da shame dk nan muka saia...?? ha3...

    ReplyDelete
  2. perasan laa gambaq abang ang laa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...