Thursday, July 21, 2011

bila hati terpaut pada-NYA

ASSALAMUALAIKUM...

hari nie pagi Jumaat yang cerah....
bersamaan 22 JULAI 2011

tanggal ini akan berlaku pada hari ini sahaja...
22 julai 2011 takkan terulang lagi..hanya sekali sahaja...

oleh itu harungilah hari ini sebaik mungkin.....
sekiranya ada kesulitan,kesusahan,kesedihan...
itu adalah ujian...dalam meniti kematangan hidup..melangkah ke alam kedewasaan...
tiap yang berlaku pasti ada hikmah nya...

Ya Allah...
aku mohon pada-MU...
mudahkanlah bagiku urusanku....
lapangkanlah dadaku....

dengan rahmatmu aku melangkah sejauh ini..
mencari sedikit sinar kebahagiaan...
Ya Allah...luruskanlah perjalanan untukku membalas jasa kedua ibu bapaku...
hanya pada-Mu  Tuhan tempat ku memohon segala pertolongan...
hanya ENGKAULAH yang mampu memungkinkan segala yg tidak...
memudahkan segala yg segala yang sukar...
Ya Allah....
sesungguhnya hanya padamu aku bermohon...

makbulkanlah doaku Ya Allah...

kepada insan yang bernama MAK dan AYAH...
luhur kasih kalian padaku...
jernih harapan kalian padaku....
perit pengorbanan kalian padaku.....

insyaallah...takkan aku siakan...

ya allah hanya padamu aku memohon segala pertolongan dan hanya engkaulah yang mampu memakbulkan doaku..

:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...