Monday, July 25, 2011

SEMANGAT YG MEMUNCAK!

ASSALAMUALAIKUM....

hyee korang...
korang rindu tak story-story dari aku???
*erk??toloong aaa..jangan nak perasan sangat!
--" owh..it`s so hurt...

ok laa korang aku sebenarnya.tak tawu nak story ape kat korang-korang..ape yg pasti....
kedatangan semester tiga yang baru hampir 3 minggu nie cukup mendalam kesannya dalam hidup aku...
dalam tempoh nie macam-macam yang terjadi dalam hidup aku...
kadang-kadang buat aku rasa tak bersemangat...
kadangkala aku sampai rasa nak lari jauh-jauh...tinggalkan apa yang aku hadapi sekarang..
maybe itu adalah cara yang terbaik untuk aku...

tapi...ALLAH itu MAHA MENDENGAR,MELIHAT...lagi MAHA MENGETAHUI...
disaat aku mula merasakan kesakitan,kesedihan dan kekecewaan...
DIA utuskan aku insan-insan yang memahami situasi aku....
yang menyelami jauh dasar hati aku...

sungguh aku malu dengannNYA....
aku ketika aku tersungkur tak berdaya untuk bangun...
DIA kurniakan aku dengan sesuatu agar aku bisa berdiri!

saat itu....
aku sedar...ALLAH sentiasa bersama aku....
aku harus bangun dari kesakitan ini...
so...
ape aku nak cuba katakan kat sini..

bumi mana yang tak pernah ditimpa hujan...
sakit mana yang tiada ubat...
masalah apa pon..seberat mana pon....
YAKINLAH....PERCAYALAH...ALLAH sentiasa bersama untuk memberi jalan keluar dari setiap masalah kita...

KINI aKU maMpU teRseNyUM
biAr Ape Pon OraNg Nak CaKaP
KoRANg BuKaN DiTeMPaT aKU!
FIKIR LAA KORANG NAK FIKIR TENTANG AKU
AKU TAHU APA YANG AKU BUAT...
AKU YAKIN DENGAN APE YANG AKU BUAT!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...