Monday, July 18, 2011

sAyA NaK JaDiK HEBAT!!!!!!!!!

ASSaLAMUALAIKUM

ape kabar korang-korang...
hope korang-korang sihat lah kan....
hurm...dah sangat lama aku tak update blog nie kan?
soo malam nie ade laa sikit feel nak update..

korang ce baca apa yang aku dapat nie...
Tuhan, Dosa Ku Menggunung Tinggi, Tapi Rahmat Mu Melangit Luas

Harga Selautan Syukur Ku, Hanya Lah Setitis Nikmat Mu Di Bomi

Tuhan, Walau Taubat Sering Ku Mungkir, Namun Pengampunan Mu Tak Pernah Bertepi

~Bila Selangkah Ku Rapat Pada Mu, Seribu Langkah Kau Rapat Pada Ku~

pernah tak kita mengeluh?

pernah kan???

itulah yang selalu jadi..so

this time for me to wake -up!

thanks ALLAH for giving me the chances to chang e my life!my way!

now....i`m nothing but..



siapa saya sebelom ini tak penting..
siapa saya esok tidak penting
tetapi..

SIAPA SAYA HARI INI ADALAH PENTING!










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...