Tuesday, July 26, 2011

niLai SuaTu kEsAbArAN....

assalamualaikum...

korang!!!!
thanks eaa...cos sudi jugak menjengah ruang lingkup jemari aku mengungkap rasa...
kalau sebelom nie banyak entry-entry aku cakap mende-mende happy jer....
tapi sejak dua tiga menjak nie..aku rasa "hilang seketika" feel nak happy...
aku tak tahu kenapa...

masa nie baru aku sedar...
nikmat gembira tak pernah habis....
akan selalu ade...ade...dan ade....

tapi aku tak sedar...kesedihan...kesakitan..kekecewaan jugak satu nikmat....
dimana...segala macam kesabaran aku di uji...
sakit....memang sakit....
sedih..memang sedih...
pedih tu...cukup pedih....
tapi apakan daya...
aku hanya manusia biasa...

bila kesakitan ini bertimpa-timpa...
what can i say???
nak meraung???
untuk ape?
nak jerit kuat-kuat???
puas ke???

yang pastinya...
aku yakin ini adalah ujian dari DIA...
siapa aku yang nak membangkang???
nak tolak???

satu je yang aku nak saat nie...
restu  mak dan ayah aku....
tiap langkah yang aku lalui saat ini..
kekuatannya adalah mereka...
kesakitan yang aku lalui ini..
ubatnya adalah senyuman mereka...

dan..tak lupa kepada kawan-kawan yang sentiasa disisi...
thanks for being my friend...
aku tak nafikan adakala tingkah aku yang mengguris hati korang-korang..
aku hanya insan biasa yang selalu mengukir khilaf..
sedalam dan sepenuh hati..
aku curahkan jutaan maaf...
ikhlas dari hati aku...

korang laa kawan aku dunia akhirat...
selalu disisi aku mengukir senyuman kekuatan ketika aku lemah....
selalu menegur tatkala tersalah langkah...

tiada kata yang paling indah mampu aku ucap..

thanks for being my friend!

ok laaa dats all for this time!
salam ^_^


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...