Friday, April 1, 2011

bicara cinta...



Cinta...

" sekalipun cinta telah kuuraikan.....

dan kujelaskan dengan panjang lebar.......

namun jika cinta kudatangi.....

aku jadi malu pada keteranganku sendiri....

meskipun lidah ku mampu menguraikan......

namun tanpa lidah.....

cinta ternyata lebih senang......

sementara pena begitu tergesa-gesa menuliskannnya....

kata-kata pecah berkeping-keping....

begitu sampai kepada cinta......

dalam menghuraikan cinta.....

akal berbaring tak berdaya....

bagaikan keldai berbqring dalam lumpur.....

cinta sendirilah yang menerangkan cinta......."

ayat nie aku ambik dalam dialog yang dibawa oleh..pelakon movie KETIKA CINTA BERTASBIH

ayat nie aku dengar banyak kali taw....aku tulis and aku masukkan dalan entry aku nieyh...hahahaha

tapi ayat die mendalamkan?

cube korang hayati....hik..hikh...hikh.....




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...