Monday, April 4, 2011

sebetulnya....

acually..sebenor-benornyer...
nawaitu utama aku create blog nie...nak asah bakat menulis novel.....
tapi ntah macam mana....boleh tersasar dari nawaitu nie....
anyways...
to all visitor secara sengaja atau tak...follower secara RELA ataupon TAK...

firstly..aku nak minta maaf kalau ade yang terasa....n kalau ade yang tersentap ngan entry2 aku..
aku minta maaf...
aku just meluahkan apa yang terbuku dihati.....
aku juga manusia biasa..yang mana.....ade hati dan perasaan...
kadangkala sensitif dengan apa yang terjadi di sekeliling aku....
bohong laa kalau aku cakap aku tak pernah terasa kan?
hati kite nie mmg dah dicipta untuk merasai
kekecewaan,kebahagiaan n kesakitan....
tapi..apa yang aku harapkan....
korang jangan salah faham dengan entry2 aku sebelom nieyh...

tapi kalau masih ade yang terasa...
fikir dua kali untuk itu....

n....
sebelum wat ape2 andaian ..
dengar n nilailah sari setiap aspek dan pandangan...
kadang2
bukan semua yang kita buat n fkir tu betul...
paling penting...
kalau tak nak orang wat kat kita...
jangan sekali-kali dok wat kat orang..
ok..
kat sini jelah entry nyer.....

bye...
next time kiter ceciter lagi yerk...

(^_^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...