Friday, April 22, 2011

PerMaTa JeRnIH...


menangis.....

pernah tak korang alami...

mestilah kan...

kalau tak bukan manusia namanya,...

ye laa...manusiakan ade perasaan....

sedih...suker....

hurm...entry aku kali nieyh...

bukan nak story2 pasal fesyen ,politik atau masalah dunia...

tapi tentang sesuatu...

sesuatu yang dinamakan perasaan....

menggigil tubuh ini ketika jemari ini menarikan langkah menaip isi kandungan entry ini...

permata jernih saban waktu melatari pipi ini...

hanya satu kekuatanku

pasrah....

redha...

aku terima suratan ini jika ini adalah takdir ku...

bibirku menggeletar menahan pilu...

betapa pedih hati ini 

ketika kasih kita bersemi suatu masa dulu..

senyumanmu adalah bahagiaku

dukam umpama sembilu yang menikam jiwa....

sungguh aku menyayangimu...

jika diizin TUHAN biarlah ikatan ini terus kita semai hingga ke akhir hayat...

tapi itu dulu...

saat diriku benar2 diperlukanmu...

aku sedar kita hanya manusia biasa...

tak lari dari mengukir khilaf....

percayalah dimana sahaja dirimu berada...kasihku...doaku...sayangku....

sentiasa bersamamu....

SAHABATKU....

andainya permata jernih ini penggantimu...

aku pasrah...

aku redha....

akhir kata dariku...

terima kasih kerna pernah hadir di dalam hidupku sebagai seorang teman...

setiap kenangan bersamamu..abadi dilipatan hatiku....


:(
mood sedih..
siyesly...aku sedih sangat masa nie...airmata mmg mengalir tak henti masa aku taip entry nieyh
apapon au nak pesan..hargailah org yg bernama teman..sekalipun hanya seketika kita bersama..percayalah...
pernah terdetik dihati dia...aku sayang kawan aku..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...