Wednesday, April 20, 2011

masih ade yang sayang....


ASSALAMUALAIKOOM!!!!!.....

ade orang tak kat blog aku nieyh.....

kalau ade jawab erk...jgn tak jawab...

dosa oo law tak jawab.....

haa....dah jawab...

bagus....nie ler yang dikatakan member sejati sentiasa di hati...

:)

well macam mna idup korang2 sumer....

ok?

ade ape2 masalah?

law ade ceciter la kat saper2...

masalh nie tak boleh pendam taw....

karang jadi makin trok...

hah saper nak jawab???

so aku syorkan korang g ler jumper sesaper....

luahkan....

sekalipon pendengar tu tak dapat selesaikan masalah korang...

at least.....ringan laa sikit bebanan korang tu erk???

ok laa...kita lupa kan dulu sal problem korang tuh...

enjoy dulu sal kisah aku nieyh...

huhuhuhuhu....

haaa...daa baca tajok kat atas kan?

"masih ade  yang sayang..."

wat the hell with the title!!!

omg!!!!watch muy language...

sorry ter over acting...huhuhuhu

jgn marah erk.....

aku nie mmg biadap skit..law terasa..sorry lah yerk...

cUP!!!!...

sal lak....aku bukan memaki hamun korang pon kan? kan?

okla....perangai melalot aku dah kene....huhuhuhu

BaCk To De sToRy....

ape yang special tentang entry nie pon aku tak tawu...

well....
aku nak share some thing ngan korang....

nie tentang something yang berlaku dalam hidup aku...

honestly...

bukan nak mengata,kritik,maki-hamun,cerce ow wat so ever...
ye laa..
"bUkAn SeMuA bOlEh PeNdAm DaLAm hATi"

amacam ade setuju ngan statement diatas???

ok...

aku paham korang mesti daa bengang..ble aku nak start ceciter aku nieyh kan?

ok...

aku persembahkan...

huhuhuhu..

pernah tak sekali dalam hisdup korang...korang sayang sangat2 kat org...

well mmg tak dinafikan..setiap mnusia diberi naluri untuk menyayangi and disayangi...

kalau tak org lain pon..kat parent korang pon mesti berkilo-kilo or bertan2 kasih sayang tu kan?

urm...

aku pon tak lari dari perasaan tuh....

and aku nak tunjuk  list the PERSON that i love more than anything..

(nie tak ter nasuk AGAMA ok...sal PERSON..bukan melibatkan pegangan agama)

  • muy mom..KaLsoM iSmail
    sorg perempuan yang sgt tabah mengharungi liku2 hidup tanpa seorg ibu...perempuan yg sentiasa melimpahkan hidupku dengan kasih sayang yang tak mungkin aku boleh balas..sekalipun aku tukar dengan nyawa aku...yg sentiasa memahami aku..sekalipon aku banyak mengguriskan hatinya...sekalipun sepuluh perempuan cuba gantikan die..takkan sama dengan KALSOM ISMAIL yang telah menjadikan aku manusia di dunia ini...disaat ibu2 lain sedang nyenyak tidur..dalam dakapan mimpi...die menggagahkan diri melayur tangan diatas kepulan panas minyak...mencari rezeki..untuk kesenanganku...susah payahnya mendewasakan aku tak pernah aku lupa sampai akhir hayatku...jerih perihnya mengadakan setiap kemudahan untukku tak dapat aku bayangkan...dia rela membakar diri menerangi hidupku..setiap kata-katanya tiada yg dusta..tiap nasihatnya..tiada yang menyakiti...dalam sujudnya hanya untuk kebahagiaan permatanya...
    "mak..tiada kata selain lafaz terima kasih kerana telah membesarkan kak sampai hari ini...doa mak sentiasa mengiringi langkah kaki kak...kak tak de harta,wang ringgit untuk membalas jasa mak..tapi yakinlah..syurga yang ALLAH janjikan untuk mak..semoga akhirat kelak itu tempatmu,
    Terima kasih kerana hadir dalam hidup dalam dunia ini sebagai MAK,kepada hamba yang hina ini"
  • muy dad..ZAKI ABUBAKAR
    lelaki yang tak pernah lelah mengerah keringat,meningglkan kami adik beradik beribu batu demi mencari nikmat untuk di tadah buat anak2 yang tersayangjasamu tak mungkin dapat ku balas..sekalipun ku himpun seluruh pelosok dunia dengan wang ringgit.Terima kasih kerana telah menjadi bapa kepada sorang hamba yang hina ini..
  • Muy SiBliNg
    *MOHD NAWAWI
    *MUHAMMAD SAIFUDDIN
    *MUHAMMAD HAFIDZUDDIN
    kehadiran kalian sebagai lelaki dalam hidupku sentiasa menceriakan hari-hariku.tak pernah sedetik pon aku melupai kalian dalam hari2ku....kasih sayangku pada kalian melebihi diri ini....semoga kita sentiasa merahmati hidup kiter dan limpahkan kasih sayang melimpah ruah....walaupun kita selalu tak seangin...tapi itulah yang menyamarakkan lagi kasih sayng kita...lap u all muy sibling..huhuhu
  • aLL muy friend..
    aku tak mention nama korang sbb tak larat nak taip...anyways....thanks for being muy friend,thanks for stand by muy side,jadi pembakar semangat aku n sentiasa menyokong aku....maaf andainya aku tak mampu jadi kawan yang baik...but i will try muy best to be best ever the best,,,,,,huhuhu

    oklah...that's all for today....huhuhuhu

    moral of the entry..

    sayagn menyayangi sesuatu yang sangat indah tak dapat diungkap dengan kata2...sekalipun kita merasa diri ini tidak diperlukan
    jangan lupa masih ade insan yang sentiasa mendoakan kita....

    yang sentiasa nak kita happy...

    n percayalah...

    ~MASIH ADE YANG SAYANG~





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...