Friday, April 15, 2011

no title....

NO TITLE????
wat is it???

well..belom paper say..

"ASSALAMUALAIKUM"
n salam sejahtera..
kepada blogger2 sekalin ye..alhamdulillah ..ye..dapat kita same2..menghayati..hari2 sebagai hambanyer yer..

yer..yer...

adusss!!!!
aku dak tersampuk ngan Dr. Fadzilah kamsah kah????

OMG!!!!

wait..back to the story...
dah agak lama aku tak menghapdate blog kesayangan korang nieyh...

(PERASAN SUDAA)
well..well....
ini yang aku nak ceciter cikit....
pernah tak korang jatuh CINTA....
hahahaha...it nice right???

haa..aku nak gtaw...

AKU DAH JATUH CINTA....

siapakah jejaka bertuah itu???

jeng..jeng...jeng..


korang pernah jumpa tak HERO aku nieyh???

name die JANG GEUN SUK

asal KOREA
hahahaha..jeles tak korang..wakakaka...

die pelakon dalam drama nieyh...


haa..die pegang watak HWANG TAE KYUNG

huuhu..siyes aku dah fallen abis kat die....

hehehehe

tu jer la entry aku hari nieyh..huhuhu

see u next time....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...