Monday, April 25, 2011

biler aku ......

biler aku..
mengadap lappy...dapat on9..
secara auto matik..saper panggil pon aku akan buat derk jew...
(nasib ampalah dapat kawan cam aku)

biler aku baca.....novel....
selagi ampa tak cepuk aku ngan something..jgn harap aku nak berkalih...

biler aku...dapat novel yg cukup2 menyengat...
air mate aku automatik macam pili air...laju jew kuar

bile aku tengok budak2 kene biar ngan mak n ayah de..
aku mesti terpikir cam nieyh..."macamner ler kalau aku jadi cam die???boleh ker aku idup erk?"

biler aku tengok sesorg yang tak dihargai...oleh someone yg die syg..
nak aje aku lempang laju2...(beranie ker?)

biler aku kene marah..
dalam aty aku mesti aku cakap camniyh "tak boleh kew ?kenape aku je yang kena?eh..salah aku kew?"

biler aku marah kat orang....
aku suker berangan pergi pukul2 org tu..pegi lempang2 die...

biler aku takot....
aku suker bayangkan aku nieyh SUPERWOMEN....
hantu tu yang takot ngan aku nanti...hhahahahahaahha

biler aku dah nak dekat exam...
aku tak suker tgk buku...
tak suker! tak suker! tak suker!

biler aku duduk dalam dewan exam..
aku paling tak suker duduk sebelah budak BIJAK..
sebab aku jeles tgk die jawab ngan rileks and tenang...

biler aku tengok sebarang movie..
aku suker tengok awal sikit n ujung cikit before aku khatamkan semua citer tuh...
bukan ape nak amik feel sikit...

biler aku borink...
aku suker berangan....jadik ler paperpon yang aku suker...
hahahahhaa

bile aku tak dew duit...
bende first yang aku akan buat ialah...NO TOP UP!
hahah..syian nphone shayer.....

biler aku ade masalah...
aku kene dengar suara mak aku dulu...
walaupon masalah tu tak selesai lagi...
biler dengar suara mak aku..aku ase cam problem tu dah ilang....

biler aku dok sengsorang...
aku suker layan lagu jiwang...
sebab aku tak de PAKWE nak mcj...
hahahahahaa..selamat kredit aku

biler ade orang kol aku...
aku suker cakap lelama...
biar abis kredit dier....

biler aku dah tak tawu apa lagi aku nak taip...
aku ase sampai sinijew laaa yerk entry aku...

next time kiter story2 lagi about la dolce...

huhuhu
bubbye...
see you next time..
:)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...