Monday, April 4, 2011

tak sangke....

ase cam nak gelak pon ade....
hikh..hikh..hikh...
macam ikon nie...






hahahahaha....ade macam oveer tak???
macammane ampa tengok aku ikon nie gelak macam nak terkeluaq lidah....
macam tulah perasaan aku bila ade yang TERASA ngan entry aku yang sebelum2 nie..
beb...sorry ler law terasa..entry tu mmg totally aku tujukan untuk ko..hahahahha....
anyways....law de bende nak settle....cam tuan member aku de tarok dalam die punyer blog laaaa
tak puas aty..plis come to my room...ow see face to face ngan aku...
aku tak marah...maybe dengan cara nie..xdew lagi org nak sentap2 kan?kan?
oppsss!!!!!sebelom aku dik terjah tak pakai helmet nieyh....
asal lak ko nak terasa kalau ko ase ko tak buat kan?
bak kata aku dulu laa...
sapa dok kat aircond..die ase manis....
right????
hah..cakap sal ayat diatas..
tak sangka masih ade yang sudi nak copy ayat aku..
well.....canggih kew ayat aku nie????
anyways..mbik laa..hak cipta tu tak perpelihara pon...aku mmg suka wat kebajikan..hehehehhe


haaaa tu satu hal..ade pulak hamba ALLAH nie...punyalah lama dia tak pernah post komen kat fb aku...
tiba2 dengan satu status aku kat fb nieyh.....
trus die komen...
hah...yang aku hairannyer..selama nie...tak dew pon nak komen papa kat status aku...

kenapa laa agak2 ampa kan???
memang laa status tu agak perkara remeh...
tapi asenyer...asal tetiba lak kan....tu yang jadi persoalannya....
hurm...terasa ker???
opsss!!!!
aku tak dew sebut name ko pon erk...
law ko terasa ambik laaa...
tak luak pon....
lantak p kat dia lah kan....

yang penting aku bahagia...hehehhehe
:0

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...