Wednesday, February 23, 2011

aku daa penat....

aku daa penat...
penat mencari teman mendengar...
memahami..
mengerti...
and....
yang sentiasa ada disisi...
terime setiap kelemahan aku....
terima setip kesilapan aku sebagai..satu pengalaman untuk aku dan die...

aku ade tengok dalam citer industan....
de ade cakap macam nie....
"in a friendship..no thanks...or no sorry..."
lebey kurang ceng gitu laaa....
so,,,back to the story....laa....
ok..aku nie jenis yang taa kesah nak kawan ngan sesaper pon...
i'm open person laaa....
ahak...ahak,,aku cakap,,,,,walaweyh..

ops..opss...
so..back to the point...
nak mencari teman @kawan @sahabat ...n yang sewaktu dengannya...
umpama mencari sebutir mutiara di dalam lautan yang cukup dalam...
bukan mudah untuk melihat sinarannya..

mencarinya juga..
bagai memilih permata dicelahan kaca....
mencarinya.....
umpama mencari manik putih didalam pasir ....

namun...
aku ade satu prinsip dalam mencari kawan nieyh...

jangan lah berkawan kerana kelebihannya...
kelak dengan satu kekurangan..kiter akan tinggalkan die....

janganlah berkawan kerana kecantikkannya....
kelak dengan satu keburukan ..kiter akan tinggalkan die.....

janganlah berkawan kerana....kepakarannnya...
kerana dengan satu kelemahannya..
kiter akan tinggalkan die...

hurm...mesti daa selalu bacakan..hehehehehe
(^_^)

sebetulnya.....
nak kawan nieyh tak susah....
as long kiter leyh wat die senyum..n die leyh wat kiter senyum...
it's enough....
right?????
berkawan bukan untuk mencari kesempurnaan kan???
just go on rite????
insyaallah..pasti ada jalannya....

key lah..
daa letey laaa..bye..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...