Thursday, February 24, 2011

pengalaman oh pengajaran....

aci citer......aci citer....
haaa......
aku nak citer pasal satu bende niek...
bukan nak suruh korang gelak key...
satu hari yang cukup indah lagi permai.....
aku berada di dalam bengkel tekno......a.k.a ELECTRICAL CIRCUIT....
masa tua kelas daa nak abis....
masa tu amemasing tengah mengemas n mencuci ......
ade   laa budak kelas aku nie.....
dia tawu blok aku kebetulan tak de bekalan air.....
so......sedap ler dia nak ngutuk ......
means...guraw ler......
dah tu....
die pon dengan seesedap aty nyer.....
'ampa mandii x pagi nieyh????'
wek.....
mau tak kover.....
lajujer mulut nieyh balas.....
'weyh..cakap biar cermat wat semat sikit nah....aku mandi kot..penat aku berlari merentas desa ke blok B2....'
hahahahhaa....cam bagus kan..
cam bangga la sebab boleh balas ape die kata kat aku...
dalam kebahgiaan aku tu...
*
*
*
*
*
Lecturer yang aku yang boleyh tahan ensem tuuu.....
tada.......sesedap sungguh dia dok belek kat arah aku.......
waaaakkkkkkk......
malu siot......
suara aku yang merdu bak buluh perindu tu automatikally terdiam and terbisu...
waaa....malu nyer......
nasib baik de tak suwuh aku 
'fizah....pt kat blakang...10 kali...'
haaaa...naya tuh....
wawawawawa....

pengajarannya....
law nak cakap sing..pandang-pandang....
law nak cakap malam.....
dengar-dengar..........
haaaaa....itulah pengalaman dan pengajaran aku........



p/s:
     sebenornyer...pagi aku memang tak mandi......
     tapi aku gosok gigi n cuci muka laaa...
     tu first n last time aww...
     wat cene blok aku tak de air masa tu....
     hahahahhahahaha......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...