Sunday, February 27, 2011

bila aku dah dapat supporter.... :)

wah......wah...wah......
aku ase cam nak kiss2 aje tangan pak lang mase dia support aku...
hahahhaahhaha...
bangla  bangga  gila....
ye laaaa....mana tak nya....
mak aku selalu paku aku sal jerawat yang tumbuh kat pipi aku yang tomey2 ler sangat.....
eh...chumil kew?????
ye laa tu........comey laa sangat....

ok.........back to the story........
mak aku yang TERCHENTA tu......
selalu paku aku sal jerawat yang melata kat pipi aku nie......
dah tu......dia akan kaitkan kau dengan level kegedikkan aku nie ngan laki.........
OMG!!!!!!!
kejam sungguh statement itu......
waaaaaaa.....cam nak nangis guling-guling kat atas lanti ngan tohmahan dan tuduhan yang sememangnya tidak benar....
huuuwaaaa.......

tapi tak per......
pak lang dah bgi lecturer kat mak......
yes....yes.....akhirnya mak dah diam.....
mak dah tak bising-bising agi....

nak tawu ape yang pak lang lecturer kan kat mak?????
*
*
*
*
*

ok laaa.......aku gtaw....

die cakap cam nie...
" cinta.......minat......suka........semua tu kita tak boleh elak....setak gattal mana pun orang tu.........
dalam hati dia mesti ada gak someone yang terlekat kat aty dia....."

" tak semestinya kalaw dia suka dia kena kapel ngan orang tu......tak semestinya dia kena bercinta ngan orang tu.......  "

" seronok bercinta nie...tapi jangan terlalu taksub...sebab ia akan memakan diri......terpulang kepada individu tu......bagaimana dia nak hayati erti cinta tu.......llagi pon...kita manusia...tak lepas dari perasaan,nafsu untuk dikasihi,menyayangi......so.....siapa kita nak lari?????? "

so....from this statement.....i can conclude.....
CINTA is universal....hakh.....hakh.....hakh....

ok....sebelum aku lari dari topik entry nie........
lepas aje ' syarahan ' tak berbayar oleh Pak Lang aku tuu.......
mak aku just diam n sampai sekarang isu nie mak aku dah tak cakap dah....yes....yes....
kredit to you lah pak lang....

ok ler.....
disebabkan line tenet yang tak brapa nak clear niyh.....
aku pun nak melabuhkan tirai blog aku nie daripada aku dok wat dosa kering maki-maki line tenet kat sinni....
ok ler....
bye....
just nak share ngan korang sal aku daa dapat supporter....
wah..wah..wah...lepas nie...besar ler kepala aku......


(^_^)
:)
senyum selalu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...