Friday, February 18, 2011

AKU TAK KESAH!!!!!!

Aku tak kesah bila....
orang kata aku tak pandai..
pemalas...
penyegan...
tak pandai bergaya...
aku tak kesah..

TAPI......
aku cukup kisah bila...
orang kata aku BURUK,
TAK CANTIK,
GEMUK,
HITAM......
tawu nape...
sebab ALLAH dah jadikan aku macam nie..
aku tak boleh wat pew...
xkan nak wat pembedahan plastik lak kan?
gpon nape nak berubah kalaw demi nak jaga hati orang lain.....
hahahahhaa.nak kutuk apa lagi..kutuk laaa...
sampai korang puas aty..
lantak laaaa....


itulah hakikat manusia...
suka kata tentang keburukan orang....
tentang kelemahan orang....
sedarlaaa...
kita hidup kat dunia nie tak lama...
apa yang ALLAH bagi kat kita sekarang just "PINJAMAN"
bila tiba masa...
DIA akan tarik tanpa kita sedar...

ApaPUN..
aku bersyukur sebab aku nie tak dikurniakan sikap suka "TAKBUR"
dengan apa yang aku ada....
Anyways.....
aku doakan SEMOGA ALLAH KURNIAKAN 
KESEDARAN.....
dalam diri hampa tu.....
satu lagi...pasal org minat x minat nieyh...
aku AGAK TERKILAN.........
tawu nape...
cara ko tulis tu..seolah-olah aku nie "DESPERATE"
kat jantan...
"EXCUSE MEE...."
aku sikit tak peduli laa kalau setakat tak dak jantan...
tak kebuluq pon..
lantak laaa...
aku tak jeles pon tgk ampa kapel...
at least..aku tak wat dosa..
berpeluk sana-sini.....
wat macam laki -bini...heyyy...tolong laa...
pergi mampos laa....
ingat sikit....
setakat xdak laki...wat paaaaa nak jeles..
lagipoun..aku yakin..TUHAN  dah TETAPKAN jodoh aku...wat pa naktakot..
YAKIN jaaaa...
INSYAALLAH.....


:)
(^_^)




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...