Tuesday, February 15, 2011

Hurmmm....

aduh....pedih kan bila ditipu.....
lbey2 lagi kawan baik kan....
sakitkan bila dituduh pemusnah kebahagiaan orgkan,.....
lbiy2 lagi kawan bek kan......

ape boley buat...dah begini nasibnya kan....
kalau kita cakap..nanti dikatakan penyibuk...
bila diam....sombong.....masalh kawan baik pun tak amek taw...
ok fine...
aku salh...ap lagi ta puas aty...semua salah aku..
pastu pakat2 ajak KAWAN  DUNIA AKHIRAT..kutuk aku ....

THNAK YOU so much.....
I REALLY APPRICIATE that....
TUDUHAN yg sangat2......aku BANGGAkan..
well....aku ne...X SUKA tgk kawan bahagia...
BENCI tgk kawan happy..
SAKIT hati tgk kawan dapat apa yang doirang nak....
GOOD......satu CERCAAN yg cukup BENAR....
saya bukan seperti anda...yg tak de wat saalh....
SAYA TAK PERFECT cam anda...

Lupa lak nak gtaw..
SAYA nie TAK MENGENANG budi..
so...kepada HAMBA2 ALLAH yang len..
yg nak wat KEBAJIKAN kat saya...
hati2 takot tak berbalaoi....
TO HAMBA2 ALLAH yg TERANIAYA oleh AKU...
PADAN muka.....
Oppss..kata-kata yg kejam kowt......
Tapi...daripada aku hipokrit...bek aku cakap betul2....
EH.....lupa..daripada aku nafikan...
org still tuduh aku wat gak...so...better aku ngaku awal2...xpew..
SEMUA SALAH saya..
Eh....semua salah saya.....
Thanks....sebab ajar aku tuk kenal diri sendiri......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...