Thursday, February 24, 2011

cinta si gadis tomboy...

ellow...
to all my follower..
i'm back..with the entry that i promise...
hahahaha
buruk ler lau au speaking..cam gedikk jaaa
hahahah...
ok la..aku bagi korang tengok kover dulu...maybe ade hint kikkikiki

amacam...daa tengok..
memang la novel nie dah lamer kuar...
tapi citer dia best kan?
gadis tomboy???
ha...
aper korang ingat law dia tomboy dia takde perasaan..
hurm..novel banyak ajar aku tentang erti sebuah persahabatan..
kasih sayang..
dan erti kehilangan..
konflik kekeluargaan yang diketengahkan mengajar aku erti sebuah kasih sayang antara adik beradik...
bagaimana Farish Hakimi lebih mempercayai adik die dari isterinya sendri...
betapa besarnya kasih seorang anak sanggup menerima ape aje demi kebahagiaan mak die yang ada dalam diri Farisya...
sweetkan..???
hurm lain pulak kisahnya bagi cikgu Zul..
CINTA tak semestinya memiliki..
die sanggup tengok gadis yang dicintainya bersama dengan orang lain jika itu bahagia untuk gadis itu..
hurm...aku suka novel nieyh..
siyes aku nangis masa Risya kena cerai ngan Farish..
ahh..kejamnyer suami tu..
but ...cinta ler katakan..
jodoh tak kemana..
sekalipon dugaan yang datang seumpama taufan yang bisa memusnahkan segenap ruang cinta antara
Farish n Farisya..
Cinta Farish Dan Farisya tetap utuh....
biar sejuta suraya datang meggugah rasa cinta Farish....
kasih dan CINTA nya hanya untuk Farisy kusayang...
walau seribu janji setia terlafaz dibibir Cikgu Zul..cinta dan kasih Farisya hanya untuk suami TERCHINTA...

haaa..amacam......
best tak sinopsis karangan aku sendri...
hakh..hakh...hakh..
jangan pandang blog aku nie tak de mate..
tgl ler saper punyer...
hahahahaha...jiwang n sentimental x ayat aku..
k laa..
aku ase cukup untuk nie..
nanti aku hupdet lagi dengan novel yang pernhaaku jelajah,...
ok bye...

(^_^)
:)
senyum selalu.....




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...