Friday, February 18, 2011

alamak....

hahahaahah..nie ada news story sikit...
pada pagi yang cukup premai...
pada tanggal 18 february....2011
hahahahaha..aku nak tergelak aja mengenangkan tarikh hari nie....

:)
kah..kah..kah...
dengan selamt paginya aku bangun..niat untuk ke kelas...
kelas pagi tu kelas Encik shamsul..tpi dia xdew..
g kursus..
hhuuuwaaaaa...
aku dengan semangatnya bangun setelah dikejutkan oleh "roomate" ku yq kiut tu..
hahahaah

dengan penuh berhemah dia bertanya...
"fizah...kelas hang kul berapa?"

dengan penuh bangga..aku menjawab..
"kul 8 laaaa"

kusangkakan pagi masih cerah..rupa-rupanya lagi terang dari biasa...hahaah
""hurm..elok..kita 2  2 terlepas kelas..la nie dah pukul 8:15...."
hahahahahaa....nak aje aku melompat-lompat masa tuuu..
huuuwaaaa...seumur idup aku nie laa pertama kalinya aku tak pergi kelas tanpa seba yang munasarawak...haaaaaaaahahhahaahaha
key lah..bye..nak out...
:))
nanti sambung lain...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...