Tuesday, March 29, 2011

AHAD yang not bad........

27 MARCH 2011.......
apa yang korang rase best laaa pasal tarikh nieyh.....
hurm..bagi yang berkapel...maybe..kuar g dating.....
ow....tarikh kahwin kew...
hikh..hikh....
temerapu laa pulak.....
okeh lah......aku start laaa sejarah aku pada hari nieyh......

lebih kurang jam 5:05 pagi.....baru lah aku melelapkan mata.....
maklom lah...dapat online lelama nieyh bukan selalu....
anyway....mase tuukan hari minggu...so..mater nieyh ase macam nak ngadap LAPPY kesayanganku tu lelama....
hah...mber aku nieyh...ade datang nak manja ngan aku..tidow la dalam bilik aku...itu no hal laa...aku nak suruh dia kejut aku sekali.....
dalam aku sedap membaja tahi mata.....
member aku ....si FARRA....
a.k.a "minah klate"
die tak taw aku panggil die cam tu..hihihiih..jangan gtaw dia taw...hahahhaha
shhhsshhhh......
'' fizah......bangun...dah kul 7 lebih....''
aku pun celikanlah mata nie sikit...die aku tengok dah kepit lappy dia....ye laa nak balik bilik...
ok...good gurl....
"urm...ok..aku bangun....''
hahahaha...cube korang bayangkan...nak ke korang bangun mase tu...dah le aku letak kepala nak dekat subuh......memang nasib ler kalau aku bangun...
ok..back to the story...
lepas aje pergi dari pandangan mata aku...
hah...apa lagi....boom.....
tidoq balik laaaa.....
fuh...sodap kot kalau terus membuta mase tuh...hahahhahahaha.
kusangkakan membuta sampai tengah hari...rupanya bangunku diawal dinihari...
huuuwaaa......
siyes masa tuh nak aje aku batalkan plan nak ke DKU....adoi....tapi aku ase cam ugi laaa kalai tak pergi...
wait....aku dah melencong nieyh....
ok laaa.....jam tepat kul 8:00 PAGI....
fuh!FARRA masih tak puas aty...die datang laa bilik aku nak tgk aku nie dah siap ke belom.....
hah....dengan best die datang n melongo laa dia.....melihat keadaan aku yang masih lagi kuak lentang atas katil...eh....toto aku...hahahahhahahahah....
dengan suarayang penuh rasa terkejut tahap meraban die...
''eh...fizah...dah kul lape.....tak bangun lagi kaa???''
benor nye dia cakap  dalam versi kelantan kot.....


eh...nanti lah aku sambung.....ade keje nak wat laaaaa....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...