Thursday, March 24, 2011

demi cintaku....

hurm...petang RABU yang cukup bersejarah....
laptop kesayanganku ....
 
 
refer to the photo...
haaa...nie nak ceciter ckit...
lappy aku nie telah dizahkan sakit dan perlu di rawat dengan kadar segera....
berbekal pembiayaan pembedahan bernilai RM 30,000
hurm....betapa dengan sedih dan pilunya aku terpaksa berpisah dengan lappy aku nie hampir 24 jam...
dia bertarung untuk terus still disisiku...
betapa aku menghargainya....

memang...betapa tanpanya hidupku terasa sunyi yang teramat...
tanpanya aku merasakan kesepian..
dialah segalanya bagi aku...
hurm...nasib baik laaa dia dapat di selamatkan...hahahahaha
alhadulillah laaa....
key laaa nak proceed presentation sat nieyh.....bye...
(^_^)
:)
senyum selalu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...