Tuesday, March 1, 2011

sakit hati!

siyes sakit ati....
bukan ape....
aku diam sebab aku malas nak pkir benda yang ntah paper ntah.......
bungok laaaa....
ko rase bagus ker????
hei..ngat aku rugi ker tak leh "KAWAN"
nagn ko....
so,ko ase bangla bangga ler???
aku tak kesah bila ko cakap aku nie tak pandai melawa...
tapi siyes...
biler kau terbaca status ko yang nie..
"depa rsa depa hebat....ingat ada orng nak ka kat hampa....mampuih p r kat ampa..n...bla..bla...bla..."

PERGH!!!!!!
berasap kot.....taik tinga ku nie.....
dah nak terkuaq asenyer....
aduh...ade aku peduli ker???
ape???
ko pkir xdea pak we?
xdew buah aty?
aku boleh mati????
ko nie PERASAN lebih ler.....
kalau ko nak tawu....
AKU BENCI jantan cam ko.....
JANTAN tak gune.....
tak sedar diri...
ko ingat ko bgus....
MMG! MMG!
aku SENTAP ngan ayat ko tuh....

aku hairan toi r...
ko perasan ko bagus ler???
pergi mampos laaa...
*&%^%$^%*&%$*&$*(&
ambik ko...
AKU TAK NAK MAAFKAN KO....
aki jijik tgk ko...
aku benci
aku benci.....
dah r....malas nak blogging lagi.....
:(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...