Wednesday, March 9, 2011

tak dew motif...

tak tawu nak share ape...tapi yang pastinya....
nak luah something....
something laaa yang buat aku rasa puas..
aku tak FAHAM..
serius...aku langsung tak faham...
aku baru jadi student IPT
belom lagi aku keja....hadapi hari2 sebagai seorang yang benar2 dewasa...
kaalu aku dah jadi dewasa nanti..mesti lagi baaanyaaak isu2 n masalah-masalah....
tapi tu..next..next time punyer storykan???

well....life must go on..
aku kena pedulikan ja apa yang orang cakap...
as long aku bahagia...aku akan teruskan...
as long aku masih mampu tersenyum...aku akan terus tersenyum..
as long aku masih boleh ketawa...dengarlah hilai tawa aku....

tapi...
andai kata hati ni tidak mampu lagi untuk terus menyaingi 
derapan liku2 hidup ini...
biarkan aku berhenti seketika..
mengutip sisa kasih yang ada...
menilai rindu di dada...
merawat sendu dihati..
mengesat tangisan aku yang berjuraian..
ini....sehingga gersang tanah air mata ini....

andainya aku bisa lukis kesedihan dan kepedihan hati ini..
tiada lukisan yang mampu aku ukir untuk mengertikannya....
andai di ukir kepedihan ini dengan warna sekalipun...
tiada warna yang mampu menggambarkan kesedihan ini....



aku hanya berserah padaNYA..
yang punya kuasa untuk mengubah segalanya....
yang mampu membuka mata hati yang kelam...
melentur yang tegang...
melembut yang keras..
membentuk yang lemah..
mengajar yang terlalu takjub...
hanya padaNYA ....

tahnk for reading..taht's all 4 this time..
:)
(^_^)
senyum selalu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...