Friday, March 4, 2011

CETT!!!!.....sikit aku tak heran!!!!!

heloWWWW!!!!!
ade orang tak nie.....
dalam satu hati nie...
banyak jew ntry yang shayer nak  taip....
tapi yang nie laaaagiii....penting dari yang lain.....
nak tawu naper.....
haaa...yang nie shayer paling tak gemar.....
n paaalingggg..nyampah giiilaaaaaa......
shayer tak keshah bila....
orang cakap shayer.....
'eh...ang xdek pak we ke????'
'ang tak de nphone kamera ka???'
'ang tak reti gune laptop kew?'
'ang jeles tak kalau aku dapat 4 flat??'
itu shayer tak keshah laaaa....
*
*
*
*
*
taapi........shayer cukup keshah bilaaaa.. ade makhluk ALLAH yang cakap ceniey,,,,,,
"ang jeles ka tgk aku bahagia ngan pak we aku???"
"ang nie perasan baguih rr????"
"ang ingat ang cun sangat kew????"
"macam laa ada orang minat kat ang???"
"perasan best laa ang nieyh...."

Pergh.......shayer mmg berasap laaaa.....
yang ko tuh shebuk-shebuk nak menggarit kata kat aku cam tu sai paa????
HELLOW!!!!
nie PIEJA LA DOLCE
a.k.a
NOR HAFIZAH BINTI ZAKI
tak pernah ade istilah CEMBURU bila adew kengkawan tengah happy ngan BUAH HATI PENGARANG JANTUNG ok!!!!!
Wakkluuuu....
ingat aku peduli....
tolong sikit...
seHODOH -HODOH aku..
tak dew laa desperate sangat sampai nak bantai jeles kat hubungan DUNIA AKHIRAT AMPA tu....
CETT!!!!!
sikit aku tak heran....
lagipon...
wat pe de pak we cam tu...
xde kejantanan langsung...
alih-alih...aku lak yang salah  bila mak we minx putus..
bismillah dulu kalau nak serbu pon...
yang aku herannya...
boleh pulak tuduh aku nie jeles...
aduh...
ase cam nak gelak guling-guling sampai jatuh....
tawu tak nape???
kah.....kah...kah...kah....
sakit perot aku gelak....
dah r...
tak suker tulis entry macam nie tapi nak kongsi ase SAKIT aty jew...



(^_^)
:)
senyum selalu....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...