Wednesday, March 30, 2011

alhamdulillah........


alhamdulillah.......

ALLAH itu MAHA mengetahui.........

MAHA mendengar..........

MAHA memberi.....

ampa nak taw x....
kenapa aku punyer entry kali ni cam.......islamic sikit kan?????
so...inilah ceciter aku yang baru......

menjelang ujung2 sem nieyh......
ye laaaaa......lumrah pelajar tajaan patapatanun(PTPTN)....

mesti poket n akaun akan memaparkan nilai....

baki didalam akaun anda: RM 0.00

hah????

amacam...boleyh hidup kew???

nak minx mak n ayah....

oh...tidak sama sekali....
haaa...nie nak citer nieyh......

berkat jasa printer aku nieyh.....

my lovely baby... printer canon...pixma punyer..model 258....

haaaaa...die laaaaaa yang menjadi sumber kewanganku........

haaaa..pada tanggal 30 MARCH....

mse nie aku mmg kekeringan uang.....

die telah menjana pendapatanku hampir $45.00

pergh!!!!!!

yang sempoinyer....

aku tak gune kertas aku sendri pon.....

sumer keretas katomer aku....

haaaa...inilah yang dikatakan....

rezeki....dari ALLAH....

ok laa....aku nak study lak...dah lewat nieyh....

next time aku sambung entry aku yang tak sudah tu yerk....

:)
(^_^)
senyum sokmo.....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...