Sunday, May 15, 2011

bUkAnnaK MEngAtA TaPi INiLah HakIKAt~~

duduk sorang diri..termenung dihadapan LAPPY..

merenung FACEBOOK..

berfacebok walking

tengok gambar diorang

pastu tengok relation diorang ngan sapa...

teringat kat zaman sekolah...

bile terjah facebook member2 lama kat SEKOLAH MENGENGAH SERI PANTAI 

nak tergelak pon ade

ye lah..ade yang kapel ngan budak sekelas

tu no hal lagi laa..standard la der....baru kapel kan...

tapi apa yang wat aku terkejut tahap berok bile aku terchat ngan mber aku nie...

punyer rancak chat...terkeluar la kisah member aku yang sorang nieyh..

aku tanyer laaa mana die menghilang...study ke???kerje ker???

"eija ke...dia dah kawin dah pon...tunggu mse je nak kuar baby"

pergh..dengar je ayat tu...aku ase nak gelak guling2 pun ade...

siyes...terkejut beruk aku 

mne tak nyer..KAHWIN...
bukan main pondok2 okey....

tak pkir banyak2

tawu laa kalau di pandang dari aspek lain...

bagus,elak maksiat...jodoh dah sampai..

tapi....tollonglaa...

muda lagi laa..

di buatnya laki tu tinggal???

nak bgi anak makan apa?

boleyh pkir dulu kot....

xdew la nak mengata..tapi terlalu muda untuk menyandang jawatan isteri tu...

at least kalau dah kawin bile daa ade keje tetap laki tu nak carei ka  apa ka..dah tak de masalah...

duet poket cari sendrik...

bukan nak boikot..tapi inilah hakikat gadis kita....

x pkir banyak...

life is short..

masa muda cuma sekali..

fikir laa dua kali untuk itu..

anyways..where ever u go,u do..just think about u self...

end of story

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...