Sunday, May 15, 2011

hanYA SEbuAh KiSaH CINtA



aku lebih gemar melayan blog penulisan2u berbanding fesbuk

aku sanggup bersengkang mata untuk blog nie..

membaca karya2 penulis sambilan

satu malam tu..aku terbaca satu cerpen baru karya mafia@0707

tajuk die karipap vs kerengga

tajuk maybe cam sengal ja kan

tapi lepas bca story tu...

aku.....

nangis.....

aku tertacink kat mne ntah..alih2 air mata dah meleleh...

nasib baik roomate aku sumer dah tidow...

kalau tak mampos doirang gelak kat aku

hahahahahah...

wat malu ja...

muke lagend.hati kiut...

hahahahaha

papapon....

tu cumer kisah cinta....

ilusi n fantasi penulis....

by the way...

mafia@0707

anda telah membuatkan saya menangis.....

kredit to you laaa

sekalipun ia hanya sebuah kisah cinta...

ia sampai ke lubuk hati aku...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...