Thursday, May 19, 2011

MaLaysIA bOok Of RecOrds (paRt 1 )


assalaMUalaikum...

yaaa...sekali lagi kita bersiaran secara siaran bertajaan...huhuhuhu

apa maknenyer tuh..sila jelaskan wahai tuan tanah belog...

ok..okk...

mesti ade yg tertanyer apa maksud malaysia book of record....

maknenyer....

sebarang aktiviti yang dibuat untuk apa-apa event

tapi dalam kuantiti yang cuuukup banyak so....

buatlah record...

itu menurut kamus wikipeijaladolce laaa...

nak tawu lebih lanjut..

silelah ke wikipidia punyer website (betul ke aku spell nieyh)

ok.....now...story begin....

16 MEI 2011

esoknyer merupakan hari KEPUTERAAN RAJA PERLIS

TUANKU SYED SIRAJUDDIN

nama poly aku pon lebih kurang cam tuh..

tapi kat depan ade POLITEKNIK laa...


so...esok tu konfem2 cuti laa kan...

so kepada rakyat jelata negeri darul kayangan...

SeLaMat BErcuTi
*
*
*
*
*
bersempena dengan keputeraan beliau

aku ngan beberapa kawan-kawan aku yang tak berapa nak voke nieyh

terpilihlah sebagai
*
*
*
*
ce teka-ceteka.....

urm...salah...

salah..

ape???

pengiring???

errm...macam nak....

SALAH......

hahahahha

ok..no play-play....

aku ngan kawan-kawan aku yang tak berapa nak voke tu terpilih sebagai

AJK

PERSEMBAHAN KEK TERBANYAK

ok what..

BERKHIDMAT UNTUK NEGARA

well..sepatotnyer kita sebagai rakyat BERBANGLA BANGGA 

sebab mampu memberi sedikit khidmat untuk negara

tu baru student...

haa....

ok laa..back to the story....

bile dah namanya RAJA sebagai guest paling HOT hari tu...

aku ngan kawan-kawan aku yang tak berapa nak voke tu pon melaram habis habisan

termasuk laa aku yang memang tak kiut nieyh

dari malam lagi aku ngan kawan-kawan aku yang tak berapa nak voke

melaram...


nieyh aku webcam jew...

waa...masa nieyh agak konpius nak style cene kan..

alaaa pakat nak bajet hot...

hahahahaha....

malam tu aku memang tak tidow...

bukan excited tapi....

memang mata aku tak boleyh nak lelap...so aku pon decide overnite sorang-sorang

aku toleh kiri aku semua daa tidow..

tergolek sana

terguling sini

nak tergelak pon ade

tengok gelagat mber-meber aku tidow

so...dalam kul 6:59 aku dengan baik hatinyer kejut la semua member-member keshayangan aku

yee laa d=kul 8 jap g dah kene ade kat sane

ok..ok...semua daa siap-siap termasuk la aku yang terlebih kiut nieyh

tapi honestly laa..aku memang tak pakai make-up

just look simple but nice

kawan-kawan aku yang tak berapa nak voke nu...konpem-konpem tempek sana-sini

blusher sana-sini....

tapi diorang cantik tak pe la...

aku nieyh simple jerk..

huhuhu

sebelom ke site...

sempat lagi aku berwebcam...

huhuhuhuh

touch-up sendrik...

huhuhu

tengok mane tu cheq oit???

perasan seketika bersama PiEja La DOlCE

ape sengih2 tuuu???

perasan kiut la tuuu...

eee..perasan nyer budak musyuk nieyh

muncung-muncung pe nieyh???

bajet gud-gud la tuuu...

aduih...anak KALSOM n ZAKI nieyh..... obernyer...

hikh..hikh...buat-buat ayu..bak kate fadhilah come to me "malu kat orang"

alo lo lo....tomey tikit ler budak nieyh.....

tengok lantai ke tuh kak chik????
ok....laa tu baru aku..

jum  tengak member aku plak

nieyh on da way nak ke sna mek klate yang pakai pegang buku2 tuu....
si baju pink dari pandangan belakang tu angah 


nieyh budak musyuk ngan kyrah..check memory erk...ye laa sat lagi nak pose bukan2 hahaha


ok laa aku ase end of story dulu erk...

nak tengok maharajalawak jap..nanti aku sambung lagi dalam 

MaLaysIA bOok Of RecOrds (paRt 2 )

bye~~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...